Noen opplever problemer med registrering, så her kommer vi med en liten veiledning.
Når du har funnet ut at du vil kjøpe noe her, så må du registrere en konto. Dette er av sikkerhetsmessige årsaker. Du MÅ registrere deg med en GYLDIG epost-adresse. Når du har fylt inn registreringsskjemaet og trykt på «Registrer», så sendes det en epost til den epost-adressen du har oppgitt. Denne er for å bekrefte at epost-adressen er gyldig og aktivere kontoen. Det vil ikke være mulig å logge inn før epost-adressen er bekreftet og kontoen er aktivert. Dersom du ikke fyller inn postadresse på dine sider først, får du mulighet til dette når du kommer til kassen. Postadressen må fylles inn før riktig porto kan beregnes.
Vanlige feil:
- Jeg mottar ingen epost
- Har du skrevet riktig epost-adresse? (en enkel skrivefeil er nok…)
- Har du et spam-filter? Se om epostene har havnet i spam- /søppelmail-boksen
- Jeg har fått bekreftelses-link og trykket på denne, men får ikke logget inn…
- Har du skrevet riktig passord? Be om nytt dersom du er i tvil. Trykk da på linken «Mistet passordet ditt?» og følg instruksjonene.
Dersom ingenting av dette virker, ta kontakt på mail kontakt@antikvarius.no og vi vil hjelpe deg så snart vi får anledning.